Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Przedstawiono analizę rynku polskiego na podstawie badań firm IQS and QUANT Group "Style życia polskich konsumentów" (z lat 1997 i 1999 na reprezentatywnej ogólnopolskiej grupie 1600 osób powyżej 15 roku życia). Wynika z niej, że będą nas interesowały produkty markowe, drogie. Coraz większą uwagę zwraca się na zdrowie i higienę (preparaty witaminowe). Obecnie o kupnie często decyduje promocja. Jest ważna dla ludzi młodych i o wysokich dochodach. Ważne więc staje się zarządzanie marką. Przewiduje się też dalszy rozwój hipermarketów z całym zapleczem, które proponują (rozrywka, konsumpcja, punkt bankowy). Jednakże wielkość tego typu sklepów i anonimowość zakupów (brak sprzedawcy) utrzyma pewną ilość klientów w małych sklepach.
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000108359