PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1999 | nr 37 | 19--23
Tytuł artykułu

Rynek słonych przekąsek w Polsce

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Na rynku słonych przekąsek królują czterej potentaci (Bahlsen, Chio Lilly Snack Foods, Frito Lay, Star Foods) prześcigający się w pomysłach w walce o przychylność konsumenta. Do konkurencji włącza się kolejny gigant, który może wyeliminować z rynku kilku drobnych producentów. Dynamiczny wzrost tej branży tylko chwilowo powstrzymał kryzys rosyjski, najsilniej zresztą odczuwany przez małych producentów.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
19--23
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000108643

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.