PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 11 | 238--239
Tytuł artykułu

Rola wywiadowni gospodarczej w wyborze dostawcy

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Każda firma polega w większym lub mniejszym stopniu na dostawcach, konsekwencje zaś wyboru niewłaściwego partnera są wielorakie. Celem wywiadowni gospodarczej jest dostarczenie takich informacji o firmie, które umożliwią wcześniejszą ocenę wiarygodności dostawcy, a tym samym pozwolą uniknąć przykrych niespodzianek. Do największych wywiadowni w Polsce należy, działająca od 1992 r. firma Intercredit Warszawa.
Rocznik
Numer
Strony
238--239
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000108739

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.