PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1999 | nr 4 | 56--64
Tytuł artykułu

Udział producentów w dystrybucji artykułów spożywczych w Polsce

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zmieniające się w szybkim tempie otoczenie, w jakim funkcjonują przedsiębiorstwa, rosnąca konkurencja, konieczność szukania obniżki kosztów również poza sferą wytwarzania produktów sprawiają, że coraz większe znaczenie w walce konkurencyjnej ma dystrybucja. Jest ona - obok produktu, ceny, promocji - jednym z elementów marketingu-mix, decydującym o sprawności funkcjonowania firmy oraz możliwościach jej rozwoju. Zgodnie z opiniami ekspertów do spraw marketingu, właśnie dystrybucja stanie się na przełomie XX i XXI wieku głównym obszarem walki konkurencyjnej między przedsiębiorstwami. W tej sytuacji istotne jest poznanie stanu, uwarunkowań i tendencji rozwoju kanałów dystrybucji artykułów żywnościowych w Polsce. W tym właśnie obszarze rynku po 1989 roku dokonały się i nadal obserwuje sie dynamiczne przemiany.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
56--64
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000108970

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.