PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2000 | nr 5 | 56--57
Tytuł artykułu

Nowe radio dla radia

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Od trzech lat udział stacji radiowych w reklamowym torcie maleje. Aby odwrócić niekorzystną tendencję, trzej najwięksi nadawcy (Radio ZET, RMF FM oraz Jedynka i Trójka Polskiego Radia) postanowili zorganizować wspólną akcję promującą radio jako atrakcyjne i skuteczne medium.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
56--57
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000109360

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.