PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2000 | nr 6 | 62
Tytuł artykułu

Z właściwą ofertą do właściwej osoby

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Obecnie, gdy coraz większy nacisk kładzie się na efektywność kampanii (a nie na ich widoczność), marketing bezpośredni, w tym także precyzyjny, zyskuje sobie coraz większe uznanie. Zadanie marketingu precyzyjnego, który jest nową, najbardziej zaawansowaną formą marketingu bezpośredniego, to poznać konsumentów, ich preferencje i styl życia. W kampanii wprowadzającej na rynek nową xsarę Citroenowi w modelowy sposób udało się wprowadzić w życie jedno z podstawowych założeń marketingu precyzyjnego: "Dotrzeć z właściwą ofertą do właściwej osoby we właściwym czasie". W swojej kampanii Citroen Polska korzystał z baz danych konsumenckich stworzonej przez Claritas Polska, firmę specjalizującą się w marketingu precyzyjnym.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
62
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000109367

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.