Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Obecnie, gdy coraz większy nacisk kładzie się na efektywność kampanii (a nie na ich widoczność), marketing bezpośredni, w tym także precyzyjny, zyskuje sobie coraz większe uznanie. Zadanie marketingu precyzyjnego, który jest nową, najbardziej zaawansowaną formą marketingu bezpośredniego, to poznać konsumentów, ich preferencje i styl życia. W kampanii wprowadzającej na rynek nową xsarę Citroenowi w modelowy sposób udało się wprowadzić w życie jedno z podstawowych założeń marketingu precyzyjnego: "Dotrzeć z właściwą ofertą do właściwej osoby we właściwym czasie". W swojej kampanii Citroen Polska korzystał z baz danych konsumenckich stworzonej przez Claritas Polska, firmę specjalizującą się w marketingu precyzyjnym.
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000109367