PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1999 | nr 7-8 | 54--56
Tytuł artykułu

Klient szary jak masa

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
O sukcesie programu lojalnościowego decydują nie tylko wizerunek marki, jej prestiż i doskonała obsługa klienta. W praktyce ważniejsze okazują się szczegółowe bazy danych, bezbłędne założenia i nieustanne nadążanie za potrzebami klientów. Dbałość o detale jest w branży marketingu bezpośredniego kluczem do sukcesu. W artykule przedstawiono kilka kategorii błędów wynikających z nieprawidłowo programowanych baz danych i niechlujstwa.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
54--56
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000109378

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.