PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2000 | nr 7-8 | 19--21
Tytuł artykułu

Kocha, lubi, kupuje

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Aby zaistnieć na rynku, nie wystarczy już dziś pojawić się na półce albo ogłosić swoje istnienie w telewizji. Produkt musi mieć markę, w stosunku do której konsumenci byliby lojalni. Dlatego też badania konsumenckie koncentrują się często wokół problemów związanych z marką.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
19--21
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000109600

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.