PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2000 | nr 4 | 35-38, 54-55
Tytuł artykułu

Bluszcz pnie się powoli

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono 20 największych w Polsce firm public relations, uporządkowanych według kryterium wielkości przychodów ze sprzedaży usług w 1999 roku. Pierwsza w naszym rankingu agencja osiągnęła wynik 13,5 mln złotych. Ostatnia - 507 tysięcy. Rynkiem usług PR rządzi w naszym kraju kilka firm, ale ciągle powstają nowe i o dziwo - rosną.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
35-38, 54-55
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000109650

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.