Warianty tytułu
Advantages and disa- dvantages of Internet as a distribution channel
Języki publikacji
Abstrakty
W niniejszym artykule podjęto próbę zanalizowania przydatności Internetu w poszczególnych fazach podejmowania decyzji i nabycia produktu ubezpieczeniowego przez klienta: w fazie identyfikacji problemu, poszukiwania informacji, oceny alternatyw, decyzji zakupu i zachowania po dokonaniu zakupu.
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
Bibliografia
- Ph. Kotler, Marketing, analiza, planowanie, wdrażanie, kontrola, Wydawnictwo Felberg SJA, Warszawa 1999, s. 17
- K. Przybylski, S. W. Hartley, R. A. Kerin, W. Rudellus, Marketing, s. 109
- E. Bhattacharjee, Profi-Marketing im Internet: erfolgreiche Strate- gien, Konzepte und Tips, 2 akrualisierte Aufl. Haufe, Freiburg i Br., Berlin, Munchen 1998, s. 86
- F. Brassington, S. Pettitt, Principles of Marketing, London, Pitman 997, s. 91
- A. Waehlert, Einsatzpotentiale von Vintueller
- A. Werner, R. Stephan, Marketing-lnstrument Internet, 2. Aufl., dpunkt-Vert., Heidelberg 1997, s. 79
- B. Gates , C. Hemigwaya, Biznes szybki jak myśl, Prószyński i S-ka, Warszawa 1999, s. 89
- T. Szapiro, R. Ciemniak, Internet: nowa strategia firmy, Difin, Warszawa 1999, s. 57
- J. Becker, Megatrend schafft neue lnformationsqualitat, "Management Berater" 1999, nr 12, s. 25
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110154