PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 11-12 | 38--42
Tytuł artykułu

Wady i zalety internetowego kanału dystrybucji

Warianty tytułu
Advantages and disa- dvantages of Internet as a distribution channel
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W niniejszym artykule podjęto próbę zanalizowania przydatności Internetu w poszczególnych fazach podejmowania decyzji i nabycia produktu ubezpieczeniowego przez klienta: w fazie identyfikacji problemu, poszukiwania informacji, oceny alternatyw, decyzji zakupu i zachowania po dokonaniu zakupu.
Rocznik
Numer
Strony
38--42
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Ph. Kotler, Marketing, analiza, planowanie, wdrażanie, kontrola, Wydawnictwo Felberg SJA, Warszawa 1999, s. 17
  • K. Przybylski, S. W. Hartley, R. A. Kerin, W. Rudellus, Marketing, s. 109
  • E. Bhattacharjee, Profi-Marketing im Internet: erfolgreiche Strate- gien, Konzepte und Tips, 2 akrualisierte Aufl. Haufe, Freiburg i Br., Berlin, Munchen 1998, s. 86
  • F. Brassington, S. Pettitt, Principles of Marketing, London, Pitman 997, s. 91
  • A. Waehlert, Einsatzpotentiale von Vintueller
  • A. Werner, R. Stephan, Marketing-lnstrument Internet, 2. Aufl., dpunkt-Vert., Heidelberg 1997, s. 79
  • B. Gates , C. Hemigwaya, Biznes szybki jak myśl, Prószyński i S-ka, Warszawa 1999, s. 89
  • T. Szapiro, R. Ciemniak, Internet: nowa strategia firmy, Difin, Warszawa 1999, s. 57
  • J. Becker, Megatrend schafft neue lnformationsqualitat, "Management Berater" 1999, nr 12, s. 25
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110154

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.