PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2000 | nr 12 | 54--56
Tytuł artykułu

Jak mówić, co mówić, co robić

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Nowoczesne public relations wzięło swój początek w Stanach Zjednoczonych i ewoluowało w odpowiedzi na rozwój wolnego rynku. W dzisiejszych czasach stał się ważną częścią procesu decyzyjnego w zarządzaniu przedsiębiorstwami. Jego doradcza rola jest znaczącym elementem globalnej ekonomii, a jak dowodzą badania, ok. 30 proc. wszystkich informacji publikowanych przez media jest bezpośrednim następstwem działań specjalistów od public relations. Jak przebiegał rozwój tej dziedziny omawia niniejszy artykuł.
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
54--56
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110195

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.