PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 6 | 16--19
Tytuł artykułu

Internet - nierozeznany cel badań

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Na podstawie badań Internetu reklamodawca powinien móc wyliczyć zasięg kampanii i rozkład częstotliwości dotarcia reklam. Badania Internetu i jego użytkowników można przeprowadzić metodami tradycyjnymi (off-line) oraz on-line (czyli "na żywo" w sieci). W artykule omówiono metody i sposoby badań - jak to robią na świecie, a jak w Polsce.
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
16--19
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110220

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.