PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 2 | 66--67
Tytuł artykułu

Promocje uzupełniające

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono narzędzia promocji, z którymi spotyka się klient w handlu detalicznym czyli tzw. promocję konsumencką. Rozróżniono narzędzia promocji konsumenckiej stosowane przez producenta i stosowane przez przedsiębiorstwo handlowe.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
66--67
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110229

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.