PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 2 | 62--63
Tytuł artykułu

Programy lojalnościowe

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono zagadnienie programów lojalnościowych. Podmioty handlowe i gospodarcze decydują się na ich wdrożenie, aby zwiększyć częstotliwość i średnią wartość zakupów, rozszerzyć informacje o klientach już kupujących, a także przyciągnąć nowych. Programy lojalnościowe podzielono na trzy rodzaje: programy konsumenckie - tworzone przez producentów i skierowane bezpośrednio do klienta finalnego, programy dla partnerów handlowych - tworzone przez producentów i skierowane do hurtowników lub detalistów, programy tworzone prze sieci handlowe lub pojedyncze punkty detaliczne i skierowane do klienta finalnego.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
62--63
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110283

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.