PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 3 | 30--32
Tytuł artykułu

Opakowanie na eksport

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Coraz większe znaczenie opakowań w marketingu uzasadnia poszerzenie czteroczłonowej formuły marketingu-mix (Produkt, Price, Promotion, Place) o piąte "P" - czyli opakowanie (Package). Przy realizacji strategii produktu na rynek międzynarodowy oraz tym samym przy projektowaniu opakowań produktu na ten rynek, marketingowcy powinni wziąć pod uwagę uwarunkowania kulturowe poszczególnych krajów. Największy wpływ na to, czy produkt znajdzie uznanie na danym rynku zagranicznym ma dostosowanie jego opakowania do elementów kultury tego społeczeństwa
Rocznik
Numer
Strony
30--32
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110427

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.