PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 2 | 8--11
Tytuł artykułu

Promocje w sklepach

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Sieci supermarketów i hipermarketów stają się w Polsce coraz bardziej znaczącym ogniwem dystrybucji towarów. Wszystko wskazuje na to, że częściej producenci będą wydawać pieniądze na promocję swych wyrobów w sklepach. Samo wydanie to jeszcze nie wszystko. Trzeba jeszcze zbadać, jakie przyniesie to efekty. Pomaga w tym metoda ISPET (In-Store Promotion Effectiveness Tracking).
Rocznik
Numer
Strony
8--11
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110444

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.