PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 2 | 45--48
Tytuł artykułu

Wyjątkowa wartość marki

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Marka każdego produktu czy usługi ma swoją wartość. Oszacowanie jej wartości to często kluczowa sprawa dla rozwoju firmy. Pomaga w tym system opracowany przez brytyjską firmę Interbrand. W artykule przedstawiono zestawienie 60 czołowych, światowych marek pod względem wartości oszacowanych przez firmę Interbrand.
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
45--48
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110450

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.