PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 1 | 20--23
Tytuł artykułu

Profesjonalne zarządzanie zadowoleniem klientów

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zadowolenie klientów to podstawowy warunek odnoszenia sukcesów na zatłoczonych towarami rynkach. Zadowolony klient staje się najbardziej wiarygodnym i bezpłatnym środkiem reklamy, rozpowszechniając w swoim otoczeniu pozytywne opinie o przedsiębiorstwie i jego produktach, sam wraca zwykle do firmy, aby ponowić zakupy oraz skłonny jest zapłacić wyższą cenę za sprawdzone już produkty czy usługi. Skuteczne zadowolenie klientów powinno się odbywać jednocześnie w całym cyklu życia produktu. Autor niniejszego opracowania przedstawił podejście polskich przedsiębiorstw do tego zagadnienia. Udzielił kilka wskazówek, jak zorganizować w firmie sprawny system rozwiązywania problemów z tego zakresu, podkreślając miejsce i rolę stanowiska specjalisty do spraw zarządzania zadowoleniem klientów.
Rocznik
Numer
Strony
20--23
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110464

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.