PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 2 | 23--25
Tytuł artykułu

"Czyszczenie" wizerunku firmy

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Dobrze ukształtowany wizerunek firmy staje się czymś w rodzaju listu polecającego: ułatwia sprzedaż, pomaga w kontaktach z bankami. Jest kluczem do sukcesu, o tyle skutecznym, że odwołującym się do psychiki klienta. Gorzej, gdy w wyniku jakichś nieprzewidzianych i nieprzyjemnych zdarzeń wizerunek ten uległ deformacji. Wtedy konieczne jest jego "wyczyszczenie". Jak podejść do tego problemu i wykorzystać sytuację w promocji firmy?
Rocznik
Numer
Strony
23--25
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110480

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.