PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 9 | 206--209
Tytuł artykułu

Rozszerzenie produktu jako sposób zwiększania wartości dla klienta

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest wskazanie na sposoby rozszerzania produktu przemysłowego poprzez usługi, programy i systemy, które pozwalają na tworzenie pakietów będących źródłem wartości dla klienta.
Rocznik
Numer
Strony
206--209
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110593

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.