PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2000 | nr 48 | 12--15
Tytuł artykułu

Jak ugryźć reklamę...

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Według szacunków w Polsce jest ok. 7 tys. agencji reklamowych, w większości małych, zatrudniających do 5 osób. Jednak rośnie także liczba dużych agencji, liczących ponad 50 pracowników. W ciągu 4 lat ich liczba podwoiła się do ponad 70. Są to przeważnie oddziały tzw. sieciowych agencji międzynarodowych.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
12--15
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110665

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.