PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 3 | 80--81
Tytuł artykułu

Dobra lokalizacja połową sukcesu

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono takie czynniki określające lokalizację sklepu jak: demograficzne, ekonomiczne, urbanizacyjne, transportowe, finansowe oraz natężenia konkurencji. Omówiono typy lokalizacji miejskiej placówek handlowych w Polsce. Zwrócono uwagę na zależność między lokalizacją a typem klienta oraz na barierę opłacalności decydującą o podejmowanych przez detalistę działaniach.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
80--81
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110917

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.