PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 3 | 48--50
Tytuł artykułu

Metody portfelowe analizy oferty asortymentowej towarów

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono zagadnienie klasyfikacji produktów będących w ofercie firmy przy pomocy metod portfelowych. Wykorzystano macierz wzrostu/udziału Boston Consulting Group (BCG). W macierzy BCG przyjmuje się, że zyski oraz wpływy finansowe są ściśle związane z wielkością sprzedaży. Całą ofertę asortymentową firmy handlowej ujęto w cztery grupy. Wskazano kilka istotnych ograniczeń, które osłabiają skuteczność metody analizy portfelowej BCG.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
48--50
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110918

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.