PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 9 | 97--98
Tytuł artykułu

Kurs na CRM

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
CRM - Customer Relationship Management - jest elementem strategii korporacyjnej firmy, której celem jest uzyskanie więzi z klientem. Mowa tu o programach lojalnościowych i konsumenckich, "zaprzyjaźniania" adresatów swoich wyrobów. Obecnie jednak najczęściej słychać o CRM jako programie wspomagającym zarządzanie relacjami z klientem.
Rocznik
Numer
Strony
97--98
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000111023

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.