PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 1 | 33--43
Tytuł artykułu

Postawy etnocentryczne konsumentów polskich na rynku żywnościowym

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Pod pojęciem postaw etnocentrycznych konsumentów polskich rozumie się w pełni świadome preferowanie produktów krajowych w porównaniu do produktów zagranicznych. Przedstawiono kryteria klasyfikacji produktów krajowych i zagranicznych oraz propozycję badania postaw etnocentrycznych konsumentów żywności. Następnie omówiono komponenty postaw etnocentrycznych według badań jakościowych i ilościowych.
Rocznik
Numer
Strony
33--43
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000111251

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.