PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 2 | 16--17
Tytuł artykułu

Źródła tworzenia wartości firmy

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
O wzroście wartości firmy w coraz większym stopniu decyduje zaspokojenie określonych potrzeb i wymagań rynków docelowych - czyli wyższy poziom satysfakcji klientów, niż udaje się osiągnąć konkurencji. Wiąże się to jednak z koniecznością przeorientowania celów firmy tak, aby priorytetem było nie odnoszenie krótkookresowych sukcesów mierzonych udziałem w rynku lub stopą zysku, lecz długoterminowych, których wyznacznikiem jest właśnie poziom zadowolenia i lojalności klientów.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
16--17
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000111829

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.