PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 5 | 62--70
Tytuł artykułu

Strategia produktu w przedsiębiorstwie przetwórstwa mięsnego : (na przykładzie województwa lubuskiego)

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł podkreśla priorytetową rolę strategii produktu w strategii marketingowej, w przemyśle przetwórstwa mięsnego. Dalszym problemem jest jakość tych przetworów, dotyczy ona głównie użytego surowca. Podano wykres mięsności tuczników w Polsce i wybranych krajach UE. Dalszym czynnikiem mającym znaczny wpływ na powodzenie na rynku jest struktura asortymentowa. Omówiono problem różnicowania produktów.
Rocznik
Numer
Strony
62--70
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000111929

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.