PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 3 | 19--22
Tytuł artykułu

Zarabiać na niezadowolonym kliencie

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Na jednego składającego reklamację przypada 26, którzy mają pretensje, ale ich nie zgłaszają. Ci którzy są niezadowoleni i nie zgłaszają żadnych kłopotów, robią zakupy u konkurencji. Szukanie niezadowolonych klientów może się opłacać, pod warunkiem, że sprawnie się nimi zajmiemy. Autor przedstawia szczegółowe wskazówki jak rozwiązać ten problem.
Rocznik
Numer
Strony
19--22
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000112010

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.