PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 4 | 8--10
Tytuł artykułu

W_Mig_Test szybkie badanie rynkowe

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Szybkość otrzymywania wyników jest szczególnie istotna przy badaniach reklamy, opakowań, etykiet, logo lub innych elementów wizualnych by spośród kilku propozycji wybrać tę najlepszą. W_Mig_Test jest nowoczesną techniką multimedialną zbierania danych opracowaną przez Pentor Instytut Badania Opinii i Rynku, która polega na samodzielnym wypełnianiu komputerowego kwestionariusza przez respondenta.
Rocznik
Numer
Strony
8--10
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000112048

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.