Warianty tytułu
The role of agents in marketing action of Insurance company
Języki publikacji
Abstrakty
Na obecnym etapie rozwoju rynku ubezpieczeniowego w Polsce wielkość realizowanej sprzedaży w firmach ubezpieczeniowych, ale również wizerunek zakładu ubezpieczeniowego i jego pozycja konkurencyjna, w głównym stopniu uzależniona jest od umiejętności posiadanych przez agentów. Dlatego też każdemu towarzystwu ubezpieczeniowemu powinno zależeć na odpowiednim doborze oraz przygotowaniu agentów, ponieważ dbałość ta przyniesie korzyści dla wszystkich zainteresowanych stron. Agent ubezpieczeniowy obok funkcji związanej z dystrybucją polis, pełni inne zadania w ramach działalności marketingowej firmy, zarówno w zakresie komunikacji jak i planowania produktu.(abstrakt oryginalny)
Twórcy
autor
Bibliografia
- K. Obłój, Strategia sukcesu firmy, PWE, Warszawa 1998, s. 55-69
- A. Walczykowska. S. Sztaba, "Określenie strategicznych celów funkcjonowania rynku ubezpieczeniowego w Polsce", Wiadomości Ubezpieczeniowe 1995, nr 4-5-6, s. 39-43
- M. Irek, M. Pytko, Rola pośrednika w dobie przemian organizacyjnych w towarzystwach ubezpieczeniowych w: Problemy marketingowe usług finansowych w Polsce, Uniwersytet Szczeciński, Szczecin 1996, s. 215-216
- A. Biały, Przybywa agentów, "Rzeczpospolita "10.11.2000 r., s. B4
- J. Konikowski, Finanse i ubezpieczenia w sieci. "Nowe inicjatywy", Internet lipiec 1999, s. 68
- J. J. Sarapata, Reklama ubezpieczeń, Poltext, Warszawa 1998, s. 21-37
- Ustawa z dnia 8 czerwca 1995 roku o zmianie ustawy o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. nr 96 poz. 478)
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000112087