PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 6 | 55--58
Tytuł artykułu

Badania ankietowe w Internecie

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Już od kilku lat na Zachodzie, a szczególnie w krajach o wysokim odsetku internautów, z powodzeniem prowadzi się za pośrednictwem Internetu badania marketingowe. Przedstawiono zalety, które stanowią o atrakcyjności Internetu jako narzędzia realizacji badań marketingowych, oraz ograniczenia, które w pewnych sytuacjach uniemożliwiają realizację ich w sposób wiarygodny.
Rocznik
Numer
Strony
55--58
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000112139

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.