PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 6 | 36--40
Tytuł artykułu

Kanibalizacja pod kontrolą (cz.II)

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Kanibalizacja marketingowa może być odbierana przez kierownictwo firmy jako negatywne lub też pozytywne zjawisko rynkowe. Negatywne, gdyż "zjada" istniejący już produkt. Pozytywne - gdyż często wprowadzenie nowego wyrobu jest elementem obrony przed konkurencją. Kanibalizację zawsze trzeba kontrolować. W artykule omówiono, jak mierzyć efekt kanibalizacji.
Rocznik
Numer
Strony
36--40
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000112148

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.