PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 4 | 75--78
Tytuł artykułu

Lojalność klientów indywidualnych wobec banku

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł omawia czynniki lojalności klientów wobec banku oraz wynikające z tego konsekwencje. Zwraca uwagę na wpływ reklamy na kształtowanie się lojalności. Przedstawia wyniki badań lojalności klientów banków detalicznych w Polsce przeprowadzone przez Instytut Pentor w 1999 r.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
75--78
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000112439

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.