PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 40 | 26--28
Tytuł artykułu

Paradoksy e-banków

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Sektor bankowo-finansowy oraz sprzedaż dóbr o dużym nasyceniu składnika intelektualnego (programy komputerowe, książki, artykuły i opracowania naukowe, raporty biznesowe) to dziedziny o najbardziej zaawansowanym poziomie e-commerce. Rozwój nowoczesnych kanałów dystrybucji usług finansowych musi spowodować gruntowną zmianę procesów biznesowych banków. Obecnie funkcjonujące kanały dystrybucji umożliwiają całkowite wyeliminowanie placówki bankowej z obsługi klientów detalicznych. Autor porusza problem, czy przyjęcie strategii pełnej wirtualizacji segmentu detalicznego jest dobrym rozwiązaniem dla banków.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
26--28
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000112580

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.