PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 30 | 10
Tytuł artykułu

Vox populi, vox dei

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Banki zaczynają zwracać większą uwagę na kształtowanie swojego wizerunku i wizualizację usługi. Badania sensoryczne to stosunkowo nieskomplikowane i niezbyt kosztowne (równowartość dwóch-trzech spotów reklamowych) analizy używając pięciu zmysłów, które mają na celu stwierdzenie, czy dany produkt będzie akceptowany przez rynek. Badaniom tym również można poddać sektor finansowy (reprezentacja banków w postaci barw, logo, wystroju placówek, wizerunku kart kredytowych)
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
10
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000112610

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.