PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 4-5 | 10--20
Tytuł artykułu

Monitoring rynkowy jako źródło informacji dla polityki handlowej

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł porusza problem potrzeby dobrego funkcjonowania monitoringu gospodarczego w Polsce w warunkach silnej konkurencji rynkowej. Tylko firmy mające dużą wiedzę o konsumentach, rynku i konkurencji oraz stały kontakt z partnerami handlowymi mają szansę na sukces. Nowoczesna technika stwarza możliwości uzyskiwania nie tylko większej wiedzy o rynku, lecz także staje się narzędziem prowadzenia działalności gospodarczej.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
10--20
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000112810

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.