PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 4 | 39--41
Tytuł artykułu

Zachowania marketingowe małych i średnich firm a styl kierowania ich właścicieli

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest zwrócenie uwagi na rolę, jaką odgrywa właściciel w działaniach marketingowych małych i średnich przedsiębiorstw. Scharakteryzowano cechy właścicieli i różne style kierowania, które mają wpływ na tworzenie orientacji marketingowej i stosowanie aktywnych narzędzi marketingowych.
Rocznik
Numer
Strony
39--41
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113080

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.