PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 7/8 | 55--57
Tytuł artykułu

Znaczenie koncepcji marketingu-mix dla usług

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono specyfikę działań marketingowych przedsiębiorstw usługowych. Omówiono marketing partnerski usługodawcy oraz warunki efektywnego stosowania marketingu-mix dla usług.
Rocznik
Numer
Strony
55--57
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113102

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.