PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 263 | 28--29
Tytuł artykułu

Czas marketingu totalnego

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zwrócono uwagę na dynamiczne przeobrażenia zachodzące w obszarze marketingu usług finansowych. Podkreślono, że jednym z ważnych motorów tych przemian są technologie informatyczne. Dostrzeżono upodabnianie się zarządzania sprzedażą i procesami wspierającymi do zarządzania procesami produkcyjnymi. Omówiono zagadnienie zarządzania relacjami z klientami (Customer Relationship Management - CRM).
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
28--29
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113178

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.