PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 7 | 23--26
Tytuł artykułu

Analiza conjoint: co wolą klienci

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Sam proces zakupu określonego produktu, ale także jego planowanie i sprzedaż to bardzo skomplikowane przedsięwzięcie. Przedstawiono analizę conjoint, wykorzystywaną przez producentów i specjalistów od marketingu, by ustrzec się błędów w prognozowaniu rynku, jego segmentacji czy analizie preferencji nabywców.
Rocznik
Numer
Strony
23--26
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113215

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.