PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 7 | 60--62
Tytuł artykułu

Miękkie budowanie wizerunku firmy

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wiele firm skupia ogromny wysiłek na podnoszeniu tzw. twardej jakości swoich produktów i usług: okresie gwarancji, wytrzymałości materiału, funkcjonalności itp., zapominając o tzw. jakości miękkiej - sposobie budowania wizerunku podczas bezpośredniego kontaktu z odbiorcą. Przedstawiono listę najczęstszych wpadek, które potrafią nadwerężać w oczach klienta wizerunek firmy, opracowaną przez firmę szkoleniową Training Partners.
Rocznik
Numer
Strony
60--62
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113223

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.