PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 9 | 4--8
Tytuł artykułu

Badania marketingowe nie muszą być drogie

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Największe znaczenie dla menedżerów przy wyborze oferty agencji reklamowej jest cena, a dalej szybkość realizacji badań. Omówiono podstawy kształtowania ceny, możliwości stojące przed przedsiębiorstwem, które chce przeprowadzić badania marketingowe, ale pragnie znacznie obniżyć ich koszt, oraz na co warto zwrócić uwagę wybierając najlepsza ofertę.
Rocznik
Numer
Strony
4--8
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113236

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.