PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 12 | 20--22
Tytuł artykułu

Kryzys w siedmiu odsłonach (cz.II)

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono najważniejsze zasady tzw. Crisis Communications Management, czyli zarządzania medialną sytuacją kryzysową. Stosowanie ich pozwoli uniknąć utraty kontroli nad sytuacją i uchroni przed eskalowaniem problemu w mediach.
Rocznik
Numer
Strony
20--22
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113612

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.