PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 11 | 28--37
Tytuł artykułu

Komunikowanie się w warunkach rozwoju technologii internetowej

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono koncepcję e-promotion-mixu oraz wymieniono i krótko opisano jej najważniejsze elementy. Zaprezentowano wyniki badań empirycznych dotyczących działań promocyjnych podejmowanych przez polskie przedsiębiorstwa produkcyjne. Porównano zakres wykorzystywania Internetu w działaniach promocyjnych w Polsce z aktualną sytuacją panującą w tej dziedzinie na świecie. Ukazano perspektywy rozwoju promocji internetowej w Polsce, zwracając przy tym uwagę na bariery hamujące ten rozwój.
Rocznik
Numer
Strony
28--37
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113651

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.