PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 2 | 32--35
Tytuł artykułu

Najpierw myśl, potem technologia

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zwrócono uwagę, że wdrożenie aplikacji CRM - Customer Relationship Management powinien poprzedzać okres wprowadzenia bezaplikacyjnego Systemu Zarządzania Relacjami z Klientami w celu minimalizacji ryzyka niepowodzenia projektu. Przedstawiono powody dla których banki potrzebują CRM. Na przykładzie doświadczeń Invest-Banku wskazano punkty krytyczne wdrożenia CRM.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
32--35
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113778

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.