PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 2 | 66--67
Tytuł artykułu

Metody wprowadzania nowych produktów

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł poświęcono niektórym aspektom polityki produktu firm finansowych. Przedstawiono dwa przykłady wejścia na rynek z nowymi produktami bankowymi. Przybliżono przebieg cyklu życia produktu. Zwrócono uwagę na specyfikę produktów finansowych.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
66--67
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113788

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.