PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 3 | 84--87
Tytuł artykułu

Marka własna kontra marka producenta

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono zagadnienie marki produktu. Przybliżono rozwój marek handlowych w krajach Europy Zachodniej. Wskazano przyczyny wprowadzania przez duże sieci handlowe na rynek produktów pod marką własną (private label). Podkreślono, że w Polsce od ponad trzech lat produkty sygnowane marką handlową zdobywają uznanie konsumentów.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
84--87
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000114228

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.