Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Celem artykułu jest próba interpretacji zjawiska jakim jest konkurencyjność przedsiębiorstwa, zbadanie jego wewnętrznych uwarunkowań i zastanowienie się nad jego związkiem z panującą w danym przedsiębiorstwie kulturą korporacyjną oraz w konsekwencji zaproponowanie podstawowych metod dochodzenia do konkurencyjnej pozycji rynkowej, opartych na wykorzystaniu czynnika kulturowego. Autorka prezentuje cztery podstawowe metody postępowania rynkowego począwszy od zdobywania przywództwa branżowego, poprzez metodę przywództwa operacyjnego oraz program osiągania kluczowych cech konkurencyjności, aż do pożyczania zasobów od innych przedsiębiorstw poprzez alianse strategiczne lub spółki kapitałowe.
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
11--21
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000114361