PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 3 | 9--16
Tytuł artykułu

Kryteria doboru mediów i środków reklamy w przedsiębiorstwach

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono problem doboru mediów i środków reklamy, zasięg oraz intensywność oddziaływania środków reklamy, koszt dotarcia do docelowego audytorium reklamy. Zwrócono uwagę na selektywość mediów i środków reklamy, zapewniająca dotarcie do docelowego audytorium reklamy.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
9--16
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000114894

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.