PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 10 (122) | 46--50
Tytuł artykułu

Rozwój nowych technik reklamy telewizyjnej a prawo wspólnotowe

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W związku z planowaną na rok 2002 zmianą Dyrektywy o telewizji bez granic, przeprowadzono przegląd nowych trendów rozwoju rynku reklam oraz pojawiające się w związu z nimi problemy zarówno prawne, jak i etyczne.
Rocznik
Numer
Strony
46--50
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000114960

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.